Rozwiń nawigację
Strona startowa
Zaloguj
Załóż konto
Kontakt
Deklaracja dostępności
Polityka prywatności
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach
"Uczeń słabowidzący w edukacji włączającej"
"Współpraca z rodzicami uczniów z ASD – działania wspierające rodziców"
"Strategie postępowania wobec zachowań trudnych u uczniów z ASD"
"IPET – między teorią a praktyką"
"Uczeń ze szczególnymi potrzebami na zajęciach języka obcego"
"Gry i zabawy na koncentrację uwagi"
"Uczeń ze spektrum autyzmu – funkcjonowanie, usprawnianie, organizacja pracy"
"Dysleksja i dyskalkulia – diagnoza specyficznych trudności w uczeniu się matematyki"
"Praktyczne wykorzystanie elemenów metody Weroniki Sherborne w pracy z dzieckiem (warsztaty stacjonarne)"
"IPET w teorii i praktyce (warsztaty online)"
"Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (warsztaty online)"
"Edukacja włączająca. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i kształcenie specjalne"
Powrót
WCDN2018