Praca z uczniem o specjalnych potrzebach

"Uczeń słabowidzący w edukacji włączającej"

"Współpraca z rodzicami uczniów z ASD – działania wspierające rodziców"

"Strategie postępowania wobec zachowań trudnych u uczniów z ASD"

"IPET – między teorią a praktyką"

"Uczeń ze szczególnymi potrzebami na zajęciach języka obcego"

"Gry i zabawy na koncentrację uwagi"

"Uczeń ze spektrum autyzmu – funkcjonowanie, usprawnianie, organizacja pracy"

"Dysleksja i dyskalkulia – diagnoza specyficznych trudności w uczeniu się matematyki"

"Praktyczne wykorzystanie elemenów metody Weroniki Sherborne w pracy z dzieckiem (warsztaty stacjonarne)"

"IPET w teorii i praktyce (warsztaty online)"

"Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (warsztaty online)"

"Edukacja włączająca. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i kształcenie specjalne"


WCDN2018