Rozwiń nawigację
Strona startowa
Zaloguj
Załóż konto
Kontakt
Deklaracja dostępności
Polityka prywatności
Edukacja humanistyczna
"Klucze do kompetencji Twoich uczniów – komunikacja, kooperacja, kreatywność, krytyczne myślenie"
"Będę autorem programu nauczania"
"Widoczne uczenie się uczniów, czyli jak wizualizacją wspierać proces dydaktyczny"
"Akcja-kooperacja – techniki kooperatywnego uczenia się na lekcjach języka obcego"
"Oswoić strach przed poezją – lekcje z wierszem"
"Jak oni to robią – praca projektowa na języku polskim. Nowe ujęcie"
"Jak ożywić opowiadanie twórcze na egzaminie? Dobra narracja – pomysły"
"Zacznij z hukiem – motywujący początek lekcji języka polskiego w szkole podstawowej"
"Lepiej, łatwiej i przyjemniej – różne metody pracy grupowej"
"Komunikacja obrazem – picture book jako wzbogacenie kontekstów na lekcjach języka polskiego"
"Dzieło filmowe na zajęciach stacjonarnych i zdalnych"
"Warsztat pracy nauczyciela języka polskiego rozpoczynającego pracę w szkole ponadpodstawowej"
"Lektury na wieszakach. Praca z lekturą obowiązkową w szkole ponadpodstawowej"
"Ikonografia lektury obowiązkowej w szkole ponadpodstawowej – cz. 1. Afisz, okładka, plakat"
"Redagowanie wypowiedzi egzaminacyjnych z języka polskiego na poziomie rozszerzonym"
"Ustny egzamin maturalny z języka polskiego"
"Wnioski z arkuszy maturalnych z języka polskiego w 2023 r. Rekomendacje do pracy z uczniami"
"Warsztaty redagowania wypowiedzi wymaganych na egzaminie maturalnym z języka polskiego w części „Język polski w użyciu” "
"Warsztaty redagowania wypowiedzi wymaganych na egzaminie maturalnym z języka polskiego w części „Test historycznoliteracki” "
"Warsztaty redagowania wypowiedzi wymaganych na egzaminie maturalnym z języka polskiego na poziomie podstawowym"
"Rosja i Ukraina oczami reportażysty. Spotkanie z drem hab. Jędrzejem Morawieckim"
"Zabawy w historie. Wykorzystanie gier terenowych w edukacji"
"Szkoła Kompetencji Obywatelskich. Polska w Unii Europejskiej"
"Rozwiń talenty. Projekt edukacyjny w praktyce szkolnej"
"Nowa matura 2023 – refleksje, rekomendacje do pracy z uczniami"
"Jak nowocześnie nauczać historii"
"Komunikacja jako wyzwanie i jako spełnienie"
"Jak ćwiczyć kompetencje logiczne podczas lektury literatury pięknej"
"Dyskusyjny Klub Fotograficzno-Filmowy – impresjonizm (warsztaty trwają od 22.09.2023 r. do 10.05.2024 r.)"
"Gry i zabawy rozwijające zamiłowanie do czytania"
"Kreatywnie i aktywnie na lekcjach języka polskiego"
"A niech zapamiętają, czyli jak dobrze zakończyć lekcję języka polskiego"
"Uczymy się od siebie! Różne metody i formy pracy grupowej na języku polskim"
Powrót
WCDN2018